Fryzjerze zaistniej w internecie!

 

O tym, że internet to narzędzie, dzięki któremu możesz zaistnieć w sieci, powiadomić świat o istnieniu Twojego zakładu fryzjerskiego i dzięki temu zdobyć więcej Klientów, nie muszę Ci chyba przypominać. Zapewne wiesz o tym doskonale! A jeśli wiesz, to czemu jeszcze Cię tu nie ma?

Być może jeszcze nie wiesz co chcesz osiągnąć „podbijając internety” i jakie masz w tym priorytety. Dobrze jest na chwilę przystopować, usiąść i określić plan działania.
Będąc w sieci możesz zarządzać swoim zakładem fryzjerskim na wiele sposobów. Możesz prowadzić relacje w sieciach społecznościowych (takich jak facebook, google+, instagram, czy tweeter), informować o swojej ofercie i sprzedawać przez internet. Możesz utrzymywać kontakt z dotychczasowymi Klientami, a także szukać nowych. Zanim jednak zaczniesz swoją przygodę z internetem powinieneś zastanowić się dlaczego tak naprawdę chcesz zaistnieć w sieci? Jakie masz ku temu powody i co Cię do tego skłoniło?

Prowadząc salon fryzjerski Twoim celem może być np zdobycie większej ilości Klientów na strzyżenie czy modelowanie włosów, sprzedawanie dodatkowych usługi (np strzyżenie brody lub usługi kosmetyczne, czy też solarium, które masz w swoim salonie fryzjerskim), sprzedawanie produktów do pielęgnacji włosów, a także informowanie Klientów o nowych punktach Twojej działalności.

Zanim jednak Klient do Ciebie trafi, musi wiedzieć, że Twoja firma istnieje. Gdzie jest, jak się nazywa, jakie usługi oferuje. Stworzenie nazwy, logo, szyldu reklamowego i wizytówek to jedno. Zaistnienie w sieci to drugie. Jest to bardzo ważny cel w prowadzeniu Twojej działalności. Śmiało możesz wykorzystać narzędzie jakim jest internet.

Jak to zrobić? To proste! Jednym z narzędzi, które daje internet są katalogi firm. Dzięki nim osoby, które szukają zakładu fryzjerskiego w wyszukiwarce internetowej lub na mapie lokalnych firm, znajdą Cię bez problemu.

Kolejnym z narzędzi jest Twoja strona internetowa, na której możesz zamieścić niezbędne informacje o swoim salonie fryzjerskim i w ten sposób zareklamować się w sieci. Możesz napisać kilka słów o Twojej działalności, opisać oferowane usługi, podać kontakt do siebie, dodać adres, mapę dojazdu, godziny otwarcia, opinie swoich Klientów, cennik usług, a także galerię zdjęć z wykonanych realizacji i/lub filmy (by pokazać Twoją pracę bez cenzury i zachęcić zarówno dotychczasowych jak i nowych Klientów do odwiedzenia Twojego zakładu fryzjerskiego). Na stronie internetowej możesz też stworzyć specjalną sekcję do rezerwacji wizyt w Twoim salonie, czy też salonach fryzjerskich. Nawet wykorzystując przy tym funkcję przedpłaty lub wpłaty zaliczki. W internecie nie musisz się ograniczać. Jeśli oferujesz swoim Klientom także produkty do pielęgnacji włosów czy też skóry możesz umieścić je na swojej stronie tworząc specjalną sekcję sklepu internetowego. Tych produktów nie musi być dużo. Wystarczy kilka, którymi chcesz się wyróżnić lub pochwalić.

Trzecim narzędziem internetowym są media społecznościowe, o których wspomnieliśmy też wcześniej. Publikując w nich wpisy, które zawierają zdjęcia, filmy, nowe oferty, tworzysz bliższe relacje ze swoimi Klientami i przyciągasz do siebie nowe osoby chcące skorzystać z Twoich usług.

Realizując powyższe działania coraz więcej osób będzie wiedziało o Twoim salonie fryzjerskim. Nie od razu osoby odwiedzające Twoją stronę muszą stać się Twoimi Klientami. Im też musisz dać trochę czasu, by przekonać ich do siebie. Pamiętaj, że im więcej wykonasz realizacji, które podobają się innym i zamieścisz je na swojej stronie internetowej, tym szybciej możesz pozyskać nowych Klientów. A z pewnością utrzymasz ich dotychczasową ilość. Z czasem baza Twoich Klientów będzie się zwiększała, będziesz stawiać przed sobą nowe zadania i cele do osiągnięcia, pokazując przy tym Twój ciągły rozwój.

Jak już użytkownicy zaglądający na Twoją stronę będą stawać się Klientami Twojego salonu fryzjerskiego, możesz zainwestować w reklamę w sieci. Pozwoli Ci ona zwiększyć zasięg Twojej działalności.

Z biegiem rozwoju Twojego salonu fryzjerskiego, Twoje cele będą się zmieniały. Będziesz chciał się rozwijać, coś zmienić, a może też poszerzyć zakres dotychczasowej działalności (np o salon urody czy też przygotowania wydarzeń ślubnych).

Bardzo ważnym elementem prowadzenia swojej działalności (nie tylko zakładu fryzjerskiego) jest mierzenie postępów. Dzięki nim będziesz miał świadomość czy Twoje pomysły osiągnęły już sukces. Analizując przebieg działań, będziesz wiedział co się sprawdziło, a co warto jeszcze dopracować. Narzędzia internetowe pomogą mierzyć Twoje postępy bez problemu. A funkcji, z których możesz skorzystać jest wiele.

Reasumując. Zanim zaczniesz działać w internecie, przemyśl co chcesz osiągnąć będąc w siedzi i określ, jakie działania są dla Ciebie najważniejsze. Dzięki temu będziesz wiedział w jaki sposób osiągnąć wyznaczony przez Ciebie cel.

Z chęcią Ci w tym pomożemy. Stworzymy specjalną dla Ciebie stronę internetową, uruchomimy fanpage (tzw. stronę na facebook’u), zadbamy o reklamę i Twój wizerunek (nie tylko) w sieci. Jeśli już się zdecydowałeś, skontaktuj się z nami (664 963 913, agencja@addesigner.pl). Niezależnie w jakim mieście prowadzisz lub chcesz prowadzić działalność. Pomagamy wszystkim osobom, które chcą mieć swój dobrze prosperujący biznes.




Czym jest reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna inaczej nazywana outdoor lub OOH (ang. Out Of Home) to nic innego jak reklama którą stosuje się najczęściej…

Zwiększamy portfolio wykonanych stron internetowych

Non stop zwiększamy ilość wykonanych stron www, które tworzymy od samego początku. Nim zaczniemy programować stronę, wykonujemy najpierw projekt graficzny,…

Znów atakują strony internetowe

Ostrzegamy przed wzmożonymi atakami na strony www. Dochodzi do nas coraz więcej wiadomości mailowych o nowych atakach na strony i…
X