Google lepiej pozycjonuje strony responsywne

Już od drugiej połowy kwietnia 2015 roku Google wspiera bardziej strony internetowe, które są dostosowane do urządzeń mobilnych. Dostosowana strona www do nowych wymogów jest wyżej wyświetlana w wynikach wyszukiwania. A jeśli Twoja strona internetowa nie posiada wersji mobilnej może wyświetlać się na samym końcu lub nawet być niewidoczna.

Może to wydawać się dziwne, ale biorąc pod uwagę rozwój i przywiązanie nowych pokoleń do smartfonów i tabletów, gdzie większość informacji zdobywana jest drogą internetową, przestają być zaskakujące nowe wymagania wprowadzane przez internetowego giganta.

Z pewnością w rozwój swojej strony powinno się inwestować tak samo jak w stacjonarny punkt Twojej działalności. Oczywiście responsywność stron to niejedyny wymóg, który wpływa na pozycjonowanie strony internetowej. Powinieneś także m.in. zaopatrzyć się np. w certyfikat SSL, by Twoja strona wyświetlała się jako bezpieczna.

Dobre pozycjonowanie strony to proces długofalowy i czasochłonny. Nie powinieneś się też szybko zniechęcać. Porozmawiaj z ekspertami w tej dziedzinie i dowiedz się więcej. Nie wszystkie działania wiążą się z dużymi kosztami.




Czym jest reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna inaczej nazywana outdoor lub OOH (ang. Out Of Home) to nic innego jak reklama którą stosuje się najczęściej…

Zwiększamy portfolio wykonanych stron internetowych

Non stop zwiększamy ilość wykonanych stron www, które tworzymy od samego początku. Nim zaczniemy programować stronę, wykonujemy najpierw projekt graficzny,…

Znów atakują strony internetowe

Ostrzegamy przed wzmożonymi atakami na strony www. Dochodzi do nas coraz więcej wiadomości mailowych o nowych atakach na strony i…
X