AdDesigner.pl ogółem: agencja reklamowa, agencja interaktywna, agencja 360 stopni, agencja kreatywna, studio graficzne, pracownia reklamy, centrum reklamy

Identyfikacja wizualna to bardzo ważne narzędzie, które kreuje wizerunek marki firmy i produktu nie tylko na lokalnym, ale także na globalnym rynku. Tworząc identyfikację wizualną prezentowane są takie elementy jak logotyp, obowiązująca kolorystyka, krój pisma (font / czcionka), wygląd biura / sklepu, wizerunek produktów, projekty materiałów promocyjnych.
Księga identyfikacji wizualnej zawiera wzorce prezentacji firmy i produktu, które opisują w jaki sposób i według jakich zasad używać dane elementy identyfikacji wizualnej. Księgę znaku mogą tworzyć takie elementy wizualne jak symbole firmy, kolorystyka, typografia, projekty materiałów drukowanych, wzory materiałów reklamowych, gadżetów, oznakowanie samochodów firmowych, informacja wizualna, formy audiowizualne, wystrój pomieszczeń biurowych, punktów sprzedaży oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej wykorzystywanej do prezentowania wizerunku i promocji firmy i/lub produktu.
Każda księga znaku może zostać rozwinięta o księgę komunikacji werbalnej, która określa jak używać danej nazwy, haseł, sloganów, nazewnictwa i innych tekstów, które mogą przyjąć formę wizualną. Do takiej księgi dołączane są również (np na pendrive’ach i/lub na płytach CD/DVD) elementy identyfikacji muzycznej.